onsdag 2 december 2009

Händer inte mycket

Dagarna rullar på. Det mesta går på rutin. Sova, frukost, jobba, lunch, jobba, middag, träna, prata med min älskling sen sova igen. Saknar henne fruktansvärt mycket. Vet inte vad hon gjort med mig. Kär upp över öronen i den flickan är jag iallafall.

Igår när jag gick upp från maskin på lunchen såg jag nåt i vattnet. Såg ut som ryggen på en stor delfin. Så jag ropade såklart till motorman, -Kolla, en delfin!

Nu var det ju såklart ingen delfin. Såg att den hade jättestora fenor den plaskade med, där den låg och guppade på ytan. Vi kollade lite till och såg att det var en gigantisk sköldpadda! Den var lätt 2 meter lång. Grymt att se den simma i lugnt mak i vattnet. Synd att man aldrig har kameran med sig vid sådana tillfällen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar