tisdag 14 juli 2009

VARMT!!


Nu börjar det bli olidligt såväl i maskin som utomhus. Värmen tär rätt så bra på kroppen. Det gör ju inte mig piggare iaf.

Imorgon vid 15-tiden, lokal tid (skiljer 7 timmar till Sverige nu) så beräknas vi ta lots vid Manzanillo. Jag är jourfri så eventuellt passar jag på att gå iland. Tyvärr så kommer vi bara ligga där några timmar som det verkar. Jag har oturligt nog jouren på torsdag när vi ska gå igenom Panamakanalen. Har pratat med försten om inte han kan ta en timme för mig i maskin så jag hinner upp och titta en sväng och ta lite bilder. Återstår att se hur det blir med det.

Uppdatering kommer....

1 kommentar:

  1. Åh javisst ja! Räknare var det, hade totalt glömt bort det. Fixar det åt dig, skickar login-uppgifter och html-koden åt dig på messenger. Kram på dig!

    SvaraRadera