söndag 5 september 2010

Ännu en vecka...

... har avverkats på Stilla havet. Inte mycket har hänt. Igårkväll var det kräftskiva. Eftersom jag inte äter kräftor blev det grillat. Lyckades trycka i mig tre stycken chorizo och massa potatissallad och bröd. Naturligtvis var detta alldeles för mycket och jag mådde illa hela natten nästan. Men gott var det!

Vi får se hur det blir med landgång i Auckland. Min bärbara hårddisk har pajjat. USB-porten har gått sönder, så planen är att springa iland och köpa ett externt hårddisk-skal till min SATA-disk som satt i den gamla. Då kanske jag kan rädda det som är på hårddisken.

Vi passerar datumlinjen denna veckan vilket medföljer att fredag den 10:e raderas och vi går från den 9:e till den 11:e direkt. Så var det med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar