fredag 16 april 2010

Här händer grejjer...

Eftersom vårat internet är helt knas så har jag inte orkat försöka skriva här ens. Men ikväll verkar det funka hyffsat. Så här kommer en uppdatering om senaste veckans bravader och händelser.

I lördags hade vi grillningpartaj. För att göra det hela mera skoj så fixade jag en tipspromenad med lite lekar på eftermiddagen innan grillningen. Detta var uppskattat vilket var skoj. 14 tipsfrågor och tre lekar som alla gav poäng. Det var ju bortåt 30 grader varmt ute och solen stekte. Kvällen avslutades med gitarrspelande och slutligen pilkastning. Trevligt!

På måndagen passerade vi ekvatorn. Våran vikarierande kock hade pratat på dop. Detta hade tydligen de andra i besättningen snappat upp. Så på tisdagen blev han, eleven och JAG hämtade för att bli döpta av Poseidon. Har ju passerat 6 gånger redan men nu åkte jag till slut dit. Det var skoj. Man blev lagom förnedrad med diverse bravader. Vad och hur (med bilder) visar jag när jag kommer hem för intresserade. :P

Nåja, det var lite om veckan som gått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar